Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Vă recomandăm să le citiți cu atenție. SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune este disponibilă oricând în această pagină.
Accesarea și utilizarea acestui site implică acceptarea în mod expres a Termenilor și Condițiilor de utilizare și constituie un acord valabil între utilizator și SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL.
TERMENI ȘI CONDIȚII – www.verman.ro
1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL – societatea cu sediul social în Voluntari, jud. Ilfov, str. Școlii, nr. 40A, bl. 2, spațiul Parter 1, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/8517/2011, având codul unic de înregistrare RO28854100, telefon 0752 071 000, email: office@verman.ro.
Vânzător – SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL
Cumpărător – orice persoană fizică ce a împlinit vârsta de 16 ani sau persoană juridică ce își creează un Cont pe Site și efectuează o Comandă.
Client – orice persoană fizică de minimum 16 ani sau persoană juridică ce accesează conținutul Site-ului prin orice mijloc pus la dispoziție de Vânzător sau pe baza unui acord existent care implică crearea unui Cont.
Utilizator – persoană fizică sau juridică înregistrată pe Site, care acceptă Termenii și Condițiile prin finalizarea procesului de creare a Contului.
Cont – secțiunea din Site compusă din adresă de e-mail și parolă care permite transmiterea Comenzilor și conține informații despre Client și istoricul comenzilor.
Cosul meu – secțiune a Contului în care se pot adăuga Bunuri/Servicii în vederea achiziției ulterioare.
Site – magazinul online disponibil la adresa www.verman.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – document electronic ce reprezintă intenția Cumpărătorului de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Bunuri – orice produs afișat pe Site care poate fi furnizat de Vânzător în urma unei Comenzi.
Contract – acord încheiat între Vânzător și Cumpărător ca urmare a unei Comenzi, indiferent dacă aceasta este realizată online sau în urma unei întâlniri în showroom.
Conținut – orice informație disponibilă pe Site, inclusiv în comunicările trimise de Vânzător (email/SMS/telefon etc.).
Review – evaluare scrisă a unui Bun, bazată pe experiența personală a utilizatorului.
Rating – grad de satisfacție exprimat prin stele (1–5) asociat unui Review.
Comentariu, Întrebare, Răspuns – interacțiuni legate de Bunuri/Servicii disponibile în pagina produsului.
Document – prezentul set de Termeni și Condiții.
Comunicări comerciale – mesaje ce conțin informații generale, promoții, produse complementare etc.
Tranzacție – operațiune de încasare/rambursare aferentă vânzării unui Bun prin intermediul procesatorului de plăți.
Specificații – descrieri tehnice și caracteristici ale Bunurilor.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi, Cumpărătorul acceptă forma de comunicare cu Vânzătorul (email sau telefon). Confirmarea Comenzii se face ulterior, prin email/SMS, la momentul expedierii. Pentru produsele care implică selecția unui decor sau finisaj (ex. uși, parchet), este necesară o întâlnire prealabilă în showroom pentru alegerea finală a acestora pe baza mostrelor fizice disponibile. Contractul se consideră încheiat în momentul transmiterii notificării de expediere.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul la plasarea Comenzilor este permis oricărui Utilizator. Vânzătorul poate restricționa accesul în cazuri justificate. Informațiile și imaginile de pe Site sunt cu titlu de prezentare și nu reprezintă obligații contractuale. Toate prețurile includ TVA și sunt exprimate în lei (RON).
4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta obligații, cu informarea Cumpărătorului.
5. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Conținutul Site-ului este proprietatea SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL și nu poate fi copiat sau utilizat fără acordul scris al acesteia.
6. COMANDA
Adăugarea unui Bun în coș nu înseamnă rezervarea acestuia. Vânzătorul poate anula Comanda în caz de nevalidare a plății, erori sau date incorecte. Cumpărătorul are dreptul de a returna Bunurile în termen de 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014, cu excepțiile legale (ex. produse personalizate, precum parchetul și ușile care necesită alegerea decorului, dimensiunilor sau deschiderii – aceste caracteristici fiind stabilite în showroom sau, dacă sunt alese pe baza imaginilor online, Cumpărătorul înțelege și acceptă că pot exista diferențe față de realitate, iar astfel de produse sunt exceptate de la retur sau schimb).
7. EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
Nu se acceptă returul pentru:
produse realizate pe comandă/personalizate, inclusiv parchet și uși pentru care Cumpărătorul a selectat decorul, dimensiunile sau deschiderea – fie în showroom, fie pe baza imaginilor online, înțelegând că pot exista diferențe față de realitate și acceptând că aceste produse nu pot fi returnate sau schimbate;
intervenții urgente solicitate la domiciliu;
produse a căror valoare variază în funcție de factori pe care Vânzătorul nu îi controlează.
8. CONFIDENȚIALITATE
Informațiile oferite de Client sunt confidențiale și utilizate în scop contractual. Transmiterea acestora implică acordul de utilizare de către Vânzător.
9. COMUNICĂRI COMERCIALE
Cumpărătorul poate modifica oricând opțiunea de a primi comunicări comerciale, prin notificare scrisă către Vânzător.
10. FACTURARE – PLATĂ
Facturile sunt transmise în format electronic sau incluse în colet. Cumpărătorul este responsabil de actualizarea datelor din Cont. Plata comenzilor se efectuează către SC VAIUSS CONSULTING GRUP SRL. Procesatorul de plăți utilizat pentru tranzacțiile online este EuPlătesc.ro – EUROPAYMENT SERVICES S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/9950/2005, CUI RO17640236, cu sediul în București, sector 6, str. Vasile Milea nr. 4, etaj 2, birou 8. Tranzacțiile sunt securizate și gestionate în conformitate cu reglementările aplicabile.
11. LIVRAREA BUNURILOR
Livrarea se face doar pe teritoriul României, conform informațiilor din secțiunea „Livrare”.
12. GARANȚII
Produsele beneficiază de garanție conform legislației. Certificatul de garanție, acolo unde este cazul, este inclus în colet sau transmis electronic.
13. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
Proprietatea se transferă la momentul livrării și confirmării de primire, după achitarea integrală.
14. RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea improprie a produselor sau pierderi indirecte. Utilizatorul este responsabil de păstrarea confidențialității datelor de Cont.
15. REVIEW-URI ȘI COMENTARII
Utilizatorii pot publica recenzii respectând reguli de decență și acuratețe. Conținutul poate fi moderat sau eliminat de către Vânzător în cazul încălcării regulilor.
16. DATE PERSONALE
Vezi Politica de confidențialitate.
17. COOKIE-URI
Vezi Politica de cookie-uri.
18. FORȚA MAJORĂ
Părțile nu sunt răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor din cauza unor evenimente de forță majoră. După 15 zile de la apariția acestuia, contractul poate fi reziliat de drept.
19. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Contractul este guvernat de legea română. Litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din România.
Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00 - doar cu programare! Sâmbătă-Duminica: închis
0752 071 000 office@verman.ro